abi bu bence büyük ve gerçek olmasını istemiicemiz bi haber yani 3.lig takımı bi kere.Kim ne derse desin türkiyede gündem yapmak için yapılan şeylerin hepimiz farkındayız.Zaten adam hala dava falan açmamış.yok t.şklı bi avukat bulmayı falan bekliolarmış falan filan.İntaar edicek adam televizyonları çaarmadan ediyo etmiip gösteriş yapıcak adamda tv çaarıyo o hesap bence.!....