-
anathema nın couu sarkısı angelıca deep judgment fragıle dreams ama cosma modu degıl ölme modu
-
In Flames Moonshield cosma dııl ama bıtıyorum
-
meds ve muse den plug ın baby
-
placebo-without you i'm nothing
suede-everything will flow
bideee the smiths-bigmouth strikes again....
-
dream theatre-the glass prison
-
dream theater - home(tek geçerim)
bir de..van halen - ain't talkin' 'bout love :D
-
Pentagram - Rotten Dogs
böyle bir giriş hiç yok yaa
-
dream theater'ın şarkıları gral olur genelde..özellikle girişleri..o zaman dream theater/acid rain ve anathema/lost control'ü yazabilirim buraya..
-
bitişine bittiğiniz parçalar:S
cümle bi' tuhaf oldu farkındayım ama soruyu bi'de bu şekilde soralım istedim
bitişine yakın kendinizden geçtiğiniz parçalar var mı varsa hangileri?
şu an da dinlemekte olduğum guns n' roses nowember rain 6:46 sn den sonrası
harika mesela:)))
-
bitişine bittiğiniz parçalar:S
bunun için farklı bi başlık açsak diyorum :)