Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Girişine bittiğiniz parçalar neler....??

  • Drive-MAN • 11 Kasım 2006 19:19 • #517139
    anathema nın couu sarkısı angelıca deep judgment fragıle dreams ama cosma modu degıl ölme modu
  • SyS_fountain • 12 Kasım 2006 04:30 • #517172
    In Flames Moonshield cosma dııl ama bıtıyorum
  • theoc • 12 Kasım 2006 12:53 • #517176
    meds ve muse den plug ın baby
  • ascheZUasche • 12 Kasım 2006 12:55 • #517177
    placebo-without you i'm nothing
    suede-everything will flow
    bideee the smiths-bigmouth strikes again....
  • seybn • 12 Kasım 2006 12:58 • #517178
    dream theatre-the glass prison
  • grupmulanbu • 12 Kasım 2006 14:46 • #517179
    dream theater - home(tek geçerim)
    bir de..van halen - ain't talkin' 'bout love :D
  • burrak • 13 Kasım 2006 03:22 • #517201
    Pentagram - Rotten Dogs

    böyle bir giriş hiç yok yaa
  • DeadMoonRising • 16 Kasım 2006 18:20 • #517394
    dream theater'ın şarkıları gral olur genelde..özellikle girişleri..o zaman dream theater/acid rain ve anathema/lost control'ü yazabilirim buraya..
  • turuncu_deniz • 16 Kasım 2006 18:36 • #517396
    bitişine bittiğiniz parçalar:S

    cümle bi' tuhaf oldu farkındayım ama soruyu bi'de bu şekilde soralım istedim
    bitişine yakın kendinizden geçtiğiniz parçalar var mı varsa hangileri?

    şu an da dinlemekte olduğum guns n' roses nowember rain 6:46 sn den sonrası
    harika mesela:)))
  • HereticSlave • 16 Kasım 2006 18:54 • #517399
    bitişine bittiğiniz parçalar:S

    bunun için farklı bi başlık açsak diyorum :)