Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Girişine bittiğiniz parçalar neler....??

  • DeadMoonRising • 16 Kasım 2006 18:20 • #517394
    dream theater'ın şarkıları gral olur genelde..özellikle girişleri..o zaman dream theater/acid rain ve anathema/lost control'ü yazabilirim buraya..
Bu konunun tüm mesajları