Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

tamam ciddi bir şey olsun diyenlere

  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 17:47 • #507067
    evet gene bir garaj günü buluştuk sizler ile buraya en sevdiğiniz sanatçıyı ve en büyük nedenini yazmanı sizden rica ediyorum
    istirham ederim efendim ne demek buyrun buyrun
    -kim gelmiş?
  • the_TW_named • 28 Temmuz 2006 17:50 • #507070
    sanatçı: Bülent Ersoy.
    en büyük neden: Eskiden erkekti.
  • aparat • 28 Temmuz 2006 17:51 • #507071
    en büyük neden??ya allahım yarattın takip etten bir demet. canım bak sonra alınıyorsun.forumun 1. sayfası gereksiz 4 5 konu ve forum dışı muhabbetle doldu kaynağı sen oldun. hani ciddi birşey olsun diye topic açtın bu da diğerlerinin geyikliğini kanıtladı. diğer forumda dalga geçen üyeler topicinde paranoya ve şizofreniden bahsederken bu yaptığı iş mi.bir iki muhabbete hadi geyiklendik te..(sabır gün sonu bitti kusura bakma ve bu konu bak geçmiş topiclere bi sürü yanıt var sil baştana ne gerek var)eleştiriye açık..domates atmayın yeterki.
  • aparat • 28 Temmuz 2006 17:57 • #507077
    +1
  • narkozz • 28 Temmuz 2006 17:58 • #507078
    :D
  • rock in rio • 28 Temmuz 2006 18:03 • #507082
    ya abi cidden haklısın sayfanın tamamı lena avrilin bütün saçma topicleriylre dolmuş bişi yazdığımız zamnda kızıyor hemen eleştiriye açık ol lena
  • aparat • 28 Temmuz 2006 18:04 • #507083
    garaj forumuna bak buradaysan:)))
  • black shadows • 28 Temmuz 2006 18:15 • #507090
    :D:Dpuhahahahhaaha:D:Dçatlaklsın yaaaa sevdim bi ismi

    madem açmış cevab vereyim;


    en sevdiğim sanatçı:ŞEBNEM FERAH
    sebebi:DOĞUŞTAN YETENEĞE SAHİB OLMASI
  • the_TW_named • 28 Temmuz 2006 18:21 • #507096
    asi değil feminist
  • aparat • 28 Temmuz 2006 18:22 • #507097
    dayanamadım ya valla ağır yaptı hatun ama komplex denizinde boğularak bak bu saldırıdır kırmızı da olur. sana laf anlatan tüm arkadaşlarımın canı sağolsun derim!!!! the_TW_named, rock in rio, narkozz ben kendimden utanıyorum ya siz.pöfff..