en büyük neden??ya allahım yarattın takip etten bir demet. canım bak sonra alınıyorsun.forumun 1. sayfası gereksiz 4 5 konu ve forum dışı muhabbetle doldu kaynağı sen oldun. hani ciddi birşey olsun diye topic açtın bu da diğerlerinin geyikliğini kanıtladı. diğer forumda dalga geçen üyeler topicinde paranoya ve şizofreniden bahsederken bu yaptığı iş mi.bir iki muhabbete hadi geyiklendik te..(sabır gün sonu bitti kusura bakma ve bu konu bak geçmiş topiclere bi sürü yanıt var sil baştana ne gerek var)eleştiriye açık..domates atmayın yeterki.