Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence open door albümü sizce nasıl olcak?

  • rock in rio • 28 Temmuz 2006 22:17 • #507137
    bence iyi olur ya
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 22:31 • #507139
    bence güzel olacak ama hit dediğimiz gibi olmayacak grup 1-2 albüm sonra popülaritesini kaybedecek artık gerçekten sevenler dinleyecek
  • Holy_Bastard • 28 Temmuz 2006 22:44 • #507152
    Popüler parçalar yaratma konusunda usta olan Ben Moody gruptan ayrıldı... Grubun piyasa yapmaya yönelik en büyük kozu kayboldu. O yüzden bu albümde bence Amy Lee'nin müzik bilgisi kullanılacak ve daha derin bir albüm olucak. Belki eskisi kadar popüler olmayacak bu albümleri ama bence daha güzel olacak...
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 23:06 • #507161
    daha sert ve operaya daha çok yönelinir bence
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 01:03 • #507195
    Opera mı :s
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 01:04 • #507196
    Hayırlısı olsun ne diyelim.
  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 01:05 • #507197
    yaaa opera derken hani böyle kilise koroları falan kullanılmış çok
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 01:08 • #507198
    Pardon opera deyince kilise korolarını anlamalıydım.

    hımm kilise koroları.
  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 01:15 • #507205
    yaaa anlatamdım da ondan kelime bulamadım affedin
    barışçıl olacam
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 01:15 • #507206
    Affettim.