Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence open door albümü sizce nasıl olcak?

  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 01:18 • #507207
    yaaa okadar büyük değilmişin abi diyeyim mi!
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 01:20 • #507209
    Farketmez hala desen bile olur.
  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 01:21 • #507211
    ya olmaz ya ayıp olur hakarete girer
  • the_TW_named • 29 Temmuz 2006 01:22 • #507212
    Hatta haneye tecavüzden içeri atarlar neyse konu kapansın bir şey yazacak olursan garmesi kullan!..
  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 01:27 • #507217
    aaa ben öyle ayıp şeyler yapmam
  • rock in rio • 29 Temmuz 2006 14:02 • #507272
    şimdi ben moody nin gruptan ayrılması bence yeni albümün başarısız olcağı anlamına gelmiyor.ilk albümde tabi ki de şarkı sözlerindeki akustik parçalrdaki başarılar göz ardı edilemez ama bu albümde de tery balsoma ile çalışldı.good enough,weight of the world gibi parçalar var iyi olcak ya bana güvenin...
  • lena avrıl • 29 Temmuz 2006 14:49 • #507282
    ben eskisi kadar çok dinlemem belki amy lee diyor ki daha sexy ve kişisel olacakmış