şimdi ben moody nin gruptan ayrılması bence yeni albümün başarısız olcağı anlamına gelmiyor.ilk albümde tabi ki de şarkı sözlerindeki akustik parçalrdaki başarılar göz ardı edilemez ama bu albümde de tery balsoma ile çalışldı.good enough,weight of the world gibi parçalar var iyi olcak ya bana güvenin...