-
bence süperdi ama aydilge mi ne o kızı pek beyendiğim söylenemez onun dışında harikaydı.organizasyon süperdi bu sene...
-
ya off ben bu sene gidemedim cidden ya yorumları bekliyorum
-
yeter ya bu kaçıncı ,aynı konuyu açmaktan sıkılmıyo musunuz??
-
Görmemiştir belki , arama motoru yok...Böyle salakça çıkışlar yapmayın lütfen...
-
aman be.bana ne alın başınıza çalın,garajınızı..ne haliniz varsa görün ya..
-
geçen seneden tabi ki de daha iyiydi. bir kere biraların geçen seneki gibi bardakta değil kutu olarak satılması kuyruk oluşmasını bayağı önledi. fiyatta aynıydı.(3 ytl) süper olmuş o kısım.
tuvaletler leşti. ilk gün paralı demeye çalıştılar ama tabi ki de başarılı olamadılar. dolayısıyla beklenen bir sonuçtu leş olması. 2. gün daha beter olamaz derken 3. günün sabahında gittiğimde olabilirmiş dedim.
konser yeri ise çok iyi seçilmiş. gündüz kaz dağları eteklerinde çok iyi zaman geçirilebilirdi, keşfeden arkadaşlar varsa. Hasanboğuldu Şelalesi gerçekten çok güzel biryer. sadece yürüseniz bile muhteşem bir manzarada yürüyüş yapmış oluyorsunuz.
konsere gelince sona bıraktım çünkü daha iyi olamazdı. Metaroth'da delirdik resmen. Aydilge yi beğendim. Hayko Cepkin 'i izlediğim iyi oldu muhteşem bir sahne performansı ve sesi var.
Replikas' a süperlerdi dememe gerek yok zaten. seneye kaçırmayın derim.
-
aynı konu vardı(ben bizzat tecrübe ettim,tarihe dikkat etmeyip geçen yılkine yazmışım;$)neyse ki bende orada gidemedimi üzüntü duyduğumu ve nasıl geçtiğini öğrenmek istediğimi yazmıştım,yani aynı konunun açılması iyi olmuş merakımı gidermiş oldum
(sıcaktan aptala bağlamışım tanrımm yardım et)
-
Şimdi ne bu şiddet , bu celal? :)
Garaj sana bir şey yapmadı ki :) Bir terbiyesizlik yapıldıysa -istemeden de olsa- yapan benim. Garaj'a b*k atmayalım lütfen :)