aynı konu vardı(ben bizzat tecrübe ettim,tarihe dikkat etmeyip geçen yılkine yazmışım;$)neyse ki bende orada gidemedimi üzüntü duyduğumu ve nasıl geçtiğini öğrenmek istediğimi yazmıştım,yani aynı konunun açılması iyi olmuş merakımı gidermiş oldum
(sıcaktan aptala bağlamışım tanrımm yardım et)