Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizin Gözünüzde Tarih Boyunca Çuvallayan Albümler ...

  • EMG 85 • 1 Ağustos 2006 23:09 • #507846
    RED HOT CHILI PEPPERS
    One Hot Minute
    1995
    GREEN DAY
    Insomniac
    1995
    OASIS
    Standing On The Shoulder Of Giants
    2000
    OFFSPRING
    Conspiracy Of One
    2000
    AEROSMITH
    Rock In A Hard Place
    1982
    THE CRANBERRIES
    Wake Up And Smell The Coffee
    2001
    DURAN DURAN
    Liberty
    1988
    IRON MAIDEN
    Virtual 11
    1998
    U2
    Pop
    1997
    ve diğerleri Paradise Lost - Host, Megadeth - Risk, , Tiamat - Skeleton Skeletron, Therapy - Infernal Love, Judas Priest - Jugulator, Skid Row - Subhuman Race, Scorpions - Eye 2 Eye, Vai - Sex&Religion, Queensryche - Hear In The Now Frontier,
    bilmiyorum sizler katılcakmısınız ...
  • hiyerrapol • 1 Ağustos 2006 23:11 • #507848
    opeth - damnation
  • Holy_Bastard • 1 Ağustos 2006 23:12 • #507849
    Metallica - St.Anger
  • Necrophilliac • 1 Ağustos 2006 23:17 • #507853
    Benim gözümden, umarım kimse benim gözümü sorgulamaz..

    Bütün Thrash albumleri, Heavy albumleri, Doom albumleri, Gothic albumleri, Melodik Death albumleri, Numetal albumleri, Metalcore albumleri, Hardcore albumleri, Doom/Death albumleri, pop albumleri, arabesk albumleri, rap albumleri, hiphop albumleri ve bu müzik türlerinin single'ları.
  • EMG 85 • 1 Ağustos 2006 23:20 • #507860
    aga sen blackcisin :)
  • hiyerrapol • 1 Ağustos 2006 23:20 • #507861
    sen de vur deyince öldürdün... birazdan hayat boş, her şey boş muhabbetine de döner bu başlık...
  • wallace • 1 Ağustos 2006 23:20 • #507862
    Holy_Bastard sana kesinlikle katılıyorum.Necrophilliac'ın cevabı ise ilginç.bence(biraz yeni olsa da) Korn-See You On The Other Side da çuvallayan bir albümdü.daha doğrusu çuvallatan.
  • Holy_Bastard • 1 Ağustos 2006 23:22 • #507863
    Ben de sana katılıyorum :) Son albümü iyi değil :)
  • Necrophilliac • 1 Ağustos 2006 23:29 • #507866
    EMG 85 kardeş(kafiyeli oldu)

    Black, Death, Gore, Goredeath, Teknik death, Grindcore, Jazz, Klasik müzik dinler, yaparım:D

    Çucallayanlara eklemedim affedin;

    Power ve Progressive albumleri.

    Hadi kalbiniz kırılmasın;

    Terorrizer - Darker Days Ahead'i beğenmedim arkadaş.. Her tarafta kapış kapış gitti, ama bu sadece Amerikan olmalarının getirdiği reklam imkanından.. Yoksa çok çok kalitesiz bir albumdü..
  • Holy_Bastard • 1 Ağustos 2006 23:30 • #507868
    Ama senin yaptığın yorumlar değişik olmuş arkadaşım :) Sen sevmediklerini yazmışsın , ama sevmesen de albümler çuvallamadı :)