Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizin Gözünüzde Tarih Boyunca Çuvallayan Albümler ...

  • hiyerrapol • 1 Ağustos 2006 23:32 • #507870
    senin çuvalladı dediğin albümü de özentiler çok beğeniyor... çelişiyorsun yavrucuğum
  • Necrophilliac • 1 Ağustos 2006 23:33 • #507872
    Ha diyorsunuz ki;

    "Hangi album daha çok sattı?"

    Lan gidin:D..
  • Holy_Bastard • 1 Ağustos 2006 23:36 • #507874
    Özentilerden bana ne? Ben gerçek dinleyici kitlesinden bahsediyorum :)

    Sanırım bu akşam ki hobin bana sataşmak he? :)
  • hiyerrapol • 1 Ağustos 2006 23:38 • #507876
    yok bu geceki hobim kendi kendimle çelişmek... ayrıca özentiler olmasaydı senin metallican şimdiye tarih olmuştu.. keşke de öyle kalsaymış bir efsane olarak...
  • Holy_Bastard • 1 Ağustos 2006 23:40 • #507878
    Kendinle hangi konuda çelişiyorsun?

    Ayrıca Metallica tarih olmazdı. Pink Floyd'da dağıldı ama hala seviliyo. Eğer özentiler olmasaydı Metallica şu an aşağılanan bir grup olmazdı.Daha çok saygı duyulurdu.
  • EMG 85 • 1 Ağustos 2006 23:42 • #507881
    Necrophilliac bilgili biri bence bazen ukalallığı tutuyo tabe bunu normal karşılıcas çünkü adam çok şey biliyo !
  • hiyerrapol • 1 Ağustos 2006 23:42 • #507882
    load, reload bu albümlerle gurur duymak kolay olmasa gerek...
  • Holy_Bastard • 1 Ağustos 2006 23:46 • #507884
    Yeteri kadar iyi albümler. Sadece belirli bir kısımın müzikal zevklerinden çıktı diye albümlere b*k atılması hoş bir şey değil. Sonuçta yaptıkları tarzdan yeteri kadar para kazanıyorlardı. Milyonlarca da sevenleri vardı. 'Piyasa olmak için yaptılar' iddiaları da saçma :) Kendi müzikal arayışları var o insanları ve buna saygı duymak gerek bence. Ha ben de istemez miydim hep ilk 4 albümdeki gibi olsunlardı? İsterdim tabi , ama benim istediğim gibi yapmak zorunda değiller , kimsenin istediği gibi yapmak zorunda olmadıkları gibi ;)
  • Necrophilliac • 1 Ağustos 2006 23:46 • #507885
    Ya onları geçtim, hep albumlerden hareket ediyoruz, ya "The Thing should not be" diye hatırlıyorum şarkının adını böyle bi şeydi.. Ya dinlenir mi bu ya?Bu şarkıyı severek dinleyenimiz var mı?Hiçbir kötü niyet olmadan gerçekten iyi niyetle soruyorum?Seviyorsanız "Niye seviyon lan?!" falan demiycem.. Saçma da olur zaten.. Yani Master of Puppets'ta, Battery mesela çok gaz bir şarkıdır.. Hani sevmem, ama metal dinlemeye başlıyınca bayıla bayıla dinliyoduk.. Battery'ninki gibi bir ritmi, aynı albumde bu şarkıyla nasıl barındırmışlar?
  • hiyerrapol • 1 Ağustos 2006 23:47 • #507887
    bu yazı içerisinde neden çuvalladıklarının cevabını da kendi kendine vermiş oldun... açıklama yapmıyorum daha fazla arkadaşın başlığını metallica zımbırtısına döndürdük, uzatmayalım...