Ya onları geçtim, hep albumlerden hareket ediyoruz, ya "The Thing should not be" diye hatırlıyorum şarkının adını böyle bi şeydi.. Ya dinlenir mi bu ya?Bu şarkıyı severek dinleyenimiz var mı?Hiçbir kötü niyet olmadan gerçekten iyi niyetle soruyorum?Seviyorsanız "Niye seviyon lan?!" falan demiycem.. Saçma da olur zaten.. Yani Master of Puppets'ta, Battery mesela çok gaz bir şarkıdır.. Hani sevmem, ama metal dinlemeye başlıyınca bayıla bayıla dinliyoduk.. Battery'ninki gibi bir ritmi, aynı albumde bu şarkıyla nasıl barındırmışlar?