Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sizin Gözünüzde Tarih Boyunca Çuvallayan Albümler ...

  • Holy_Bastard • 1 Ağustos 2006 23:46 • #507884
    Yeteri kadar iyi albümler. Sadece belirli bir kısımın müzikal zevklerinden çıktı diye albümlere b*k atılması hoş bir şey değil. Sonuçta yaptıkları tarzdan yeteri kadar para kazanıyorlardı. Milyonlarca da sevenleri vardı. 'Piyasa olmak için yaptılar' iddiaları da saçma :) Kendi müzikal arayışları var o insanları ve buna saygı duymak gerek bence. Ha ben de istemez miydim hep ilk 4 albümdeki gibi olsunlardı? İsterdim tabi , ama benim istediğim gibi yapmak zorunda değiller , kimsenin istediği gibi yapmak zorunda olmadıkları gibi ;)
Bu konunun tüm mesajları