Yeteri kadar iyi albümler. Sadece belirli bir kısımın müzikal zevklerinden çıktı diye albümlere b*k atılması hoş bir şey değil. Sonuçta yaptıkları tarzdan yeteri kadar para kazanıyorlardı. Milyonlarca da sevenleri vardı. 'Piyasa olmak için yaptılar' iddiaları da saçma :) Kendi müzikal arayışları var o insanları ve buna saygı duymak gerek bence. Ha ben de istemez miydim hep ilk 4 albümdeki gibi olsunlardı? İsterdim tabi , ama benim istediğim gibi yapmak zorunda değiller , kimsenin istediği gibi yapmak zorunda olmadıkları gibi ;)