İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Bİ bakın bakalım bu şarkıyı beyenicekmisiniz
apokalipx
• 6 Ağustos 2006 21:22 •
#508409
YAptığınız yorumlar için hepinize teşekkürler
bigbooots
• 7 Ağustos 2006 01:58 •
#508434
oh jesus!! çok kötü..
apokalipx
• 7 Ağustos 2006 09:27 •
#508442
ne açıdan? şarkıyı başka dinleyen var mı?gerçi indirien sayısı çok fazla oldu bi günde ama
bigbooots
• 7 Ağustos 2006 14:04 •
#508453
ne açısı?? açı filan yok.. düpedüz işkence bu!!
Rock_forever
• 7 Ağustos 2006 16:25 •
#508459
ilginç ve enteresan bi çalışmaa...ama güzel gibi....
apokalipx
• 7 Ağustos 2006 19:54 •
#508497
bi de sen yap da senin güzelliklerini dinleyelin benim elimden bu kadarı geldi
seval653
• 8 Ağustos 2006 11:22 •
#508574
ya öyle çok kötü değil aslında ama ufak tefek oynamalarla çok güzel bişi olabilir.
apokalipx
• 8 Ağustos 2006 11:45 •
#508580
mesela ne tür oynamalarla fikir verebilirmisin?
_-
• 8 Ağustos 2006 20:39 •
#508674
sevmedim. Anadolurock denen bişi bu : P
bigbooots
• 9 Ağustos 2006 10:02 •
#508748
eleştirilmek güzel şeydir.. eleştirilileri hazmedemeyip karşı tarafa taarruza geçmek de yanlış bir taktik.. uzun uzun yazıyim mi sana nesini beğenmediğimi??
1
2
»