Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bİ bakın bakalım bu şarkıyı beyenicekmisiniz

  • apokalipx • 6 Ağustos 2006 21:22 • #508409
    YAptığınız yorumlar için hepinize teşekkürler
  • bigbooots • 7 Ağustos 2006 01:58 • #508434
    oh jesus!! çok kötü..
  • apokalipx • 7 Ağustos 2006 09:27 • #508442
    ne açıdan? şarkıyı başka dinleyen var mı?gerçi indirien sayısı çok fazla oldu bi günde ama
  • bigbooots • 7 Ağustos 2006 14:04 • #508453
    ne açısı?? açı filan yok.. düpedüz işkence bu!!
  • Rock_forever • 7 Ağustos 2006 16:25 • #508459
    ilginç ve enteresan bi çalışmaa...ama güzel gibi....
  • apokalipx • 7 Ağustos 2006 19:54 • #508497
    bi de sen yap da senin güzelliklerini dinleyelin benim elimden bu kadarı geldi
  • seval653 • 8 Ağustos 2006 11:22 • #508574
    ya öyle çok kötü değil aslında ama ufak tefek oynamalarla çok güzel bişi olabilir.
  • apokalipx • 8 Ağustos 2006 11:45 • #508580
    mesela ne tür oynamalarla fikir verebilirmisin?
  • _- • 8 Ağustos 2006 20:39 • #508674
    sevmedim. Anadolurock denen bişi bu : P
  • bigbooots • 9 Ağustos 2006 10:02 • #508748
    eleştirilmek güzel şeydir.. eleştirilileri hazmedemeyip karşı tarafa taarruza geçmek de yanlış bir taktik.. uzun uzun yazıyim mi sana nesini beğenmediğimi??