Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bİ bakın bakalım bu şarkıyı beyenicekmisiniz

  • ibanetze • 9 Ağustos 2006 13:37 • #508771
    kardeş "beyenicekmisiniz" değil "beğenecek misiniz" :o/
  • Necrophilliac • 9 Ağustos 2006 13:40 • #508773
    Valla ben beğenmedim.Hani "Neden?" dersen, pek tuttuğum bir tarz değil.Ama tabi tarzı içinde muhtemelen iyi bir şarkı.
  • ibanetze • 9 Ağustos 2006 13:53 • #508774
    wah pedalım var diye orana burana sürmüşün,sıkıyo yani baştan sona vak vak..

    nereye kadar di mi :)
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 14:07 • #508776
    zaten beğenecek misiniz? herhalde dikkat çeksin diye
  • beklicem321 • 9 Ağustos 2006 14:14 • #508778
    sıradan bir ses gibi geldi bana... dinlediğim bir tarz değil.. hızlı bir prça mı yavaş bir parça mı belli değil? garip birşey olmuş..