İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Bİ bakın bakalım bu şarkıyı beyenicekmisiniz
ibanetze
• 9 Ağustos 2006 13:37 •
#508771
kardeş "beyenicekmisiniz" değil "beğenecek misiniz" :o/
Necrophilliac
• 9 Ağustos 2006 13:40 •
#508773
Valla ben beğenmedim.Hani "Neden?" dersen, pek tuttuğum bir tarz değil.Ama tabi tarzı içinde muhtemelen iyi bir şarkı.
ibanetze
• 9 Ağustos 2006 13:53 •
#508774
wah pedalım var diye orana burana sürmüşün,sıkıyo yani baştan sona vak vak..
nereye kadar di mi :)
lena avrıl
• 9 Ağustos 2006 14:07 •
#508776
zaten beğenecek misiniz? herhalde dikkat çeksin diye
beklicem321
• 9 Ağustos 2006 14:14 •
#508778
sıradan bir ses gibi geldi bana... dinlediğim bir tarz değil.. hızlı bir prça mı yavaş bir parça mı belli değil? garip birşey olmuş..
«
1
2