Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

iron maiden ın yeni albümünün çıkış parçasını dinleyen varmı ve beğenen????

  • hells bells • 12 Ağustos 2006 16:17 • #509325
    ben şahsen dinledim ve parçaya aşık oldum müthiş bi parça dream tv de klibi dönüyo internetden de parçayı indirme şansınız var aranızda dinleyenler varsa görüşlerini duymak isterim iron maiden bence yine coşturacak alemi
  • Soulforger • 12 Ağustos 2006 16:21 • #509326
    link varsa yolla ben de dinleyeyim :)
  • Necrophilliac • 12 Ağustos 2006 18:40 • #509330
    7 dakikalık bir şeydi.. Bateriler zayıf, ama şarkı dinlenebilir..
  • hells bells • 12 Ağustos 2006 21:55 • #509357
    http://www.youtube.com/watch?v=DDK0Se17FOU
  • karayansima • 12 Ağustos 2006 23:10 • #509373
    babalar döktürmüs yine:))
    digerleride böyleyse efsane bir albüm geliyor demek...
  • Soulforger • 12 Ağustos 2006 23:23 • #509376
    teşekkür ederim =)
  • narkozz • 13 Ağustos 2006 13:04 • #509444
    ben sevdim parçayı hoş olmuş
  • hells bells • 13 Ağustos 2006 14:46 • #509487
    önemli değil
  • karabasan_gzem • 13 Ağustos 2006 18:11 • #509516
    güzel olmuş