Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

iron maiden ın yeni albümünün çıkış parçasını dinleyen varmı ve beğenen????

  • hells bells • 12 Ağustos 2006 16:17 • #509325
    ben şahsen dinledim ve parçaya aşık oldum müthiş bi parça dream tv de klibi dönüyo internetden de parçayı indirme şansınız var aranızda dinleyenler varsa görüşlerini duymak isterim iron maiden bence yine coşturacak alemi
Bu konunun tüm mesajları