Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Alttaki üyenn dinlediği müziğe iftira at!

  • ChesterCharles • 22 Ağustos 2006 14:44 • #510721
    Ben başliim alttaki üye ibrahim tatlıses dinliyor!
  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 14:44 • #510723
    annem dinliyo benim ibo
    alttaki de hıllary duff dinlesin bari
  • aparat • 22 Ağustos 2006 14:46 • #510726
    ben üsttekinin o dediğini dinlediğini söyledim de ne gereği var forumla ne alaka bu topic be arkadaşım??kulaktan kulağa da oynayalım diyeceğim de zor olur...
  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 14:46 • #510728
    pöff hakılsın ya garip bişi olmuş bu
  • cthulhu88 • 22 Ağustos 2006 15:19 • #510741
    Üsttekinin müziğine hakaret edelim desek daha eğlenceli olurdu :D Rıhaha A Takımı gibi olurdu :P
  • aparat • 22 Ağustos 2006 15:20 • #510744
    hala niye kırmızı değiliz??
  • ChesterCharles • 22 Ağustos 2006 16:48 • #510759
    Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D

    İyİ üstteki madonna manyağı
  • duman hastasıı • 22 Ağustos 2006 17:34 • #510770
    Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D

    ya kendininde ne dinlediini söyle de bende iftira atiim...
  • mansons pain • 22 Ağustos 2006 17:48 • #510778
    Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D

    duman müthiş bi gruptur gerçi iftiralar olumsuz olur ama ben zıtlık tarafını kullanayım dedim hihihi
  • duman hastasıı • 22 Ağustos 2006 17:51 • #510779
    Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D

    yaniii dumana iftira atılırmı hiç müthişşş ötesi bir grup duman yaa yok böyle bi grup daha dünyada (ya ama önce iftiranızı atın sonrada kendi dinlediiniz şarkıyı yazın ki bizde iftira atabilelim)