-
Ben başliim alttaki üye ibrahim tatlıses dinliyor!
-
annem dinliyo benim ibo
alttaki de hıllary duff dinlesin bari
-
ben üsttekinin o dediğini dinlediğini söyledim de ne gereği var forumla ne alaka bu topic be arkadaşım??kulaktan kulağa da oynayalım diyeceğim de zor olur...
-
pöff hakılsın ya garip bişi olmuş bu
-
Üsttekinin müziğine hakaret edelim desek daha eğlenceli olurdu :D Rıhaha A Takımı gibi olurdu :P
-
hala niye kırmızı değiliz??
-
Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D
İyİ üstteki madonna manyağı
-
Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D
ya kendininde ne dinlediini söyle de bende iftira atiim...
-
Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D
duman müthiş bi gruptur gerçi iftiralar olumsuz olur ama ben zıtlık tarafını kullanayım dedim hihihi
-
Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D
yaniii dumana iftira atılırmı hiç müthişşş ötesi bir grup duman yaa yok böyle bi grup daha dünyada (ya ama önce iftiranızı atın sonrada kendi dinlediiniz şarkıyı yazın ki bizde iftira atabilelim)