Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Alttaki üyenn dinlediği müziğe iftira at!

  • Noryth Aquanum • 22 Ağustos 2006 18:59 • #510795
    Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D

    Mütüş grup Duman.
  • _rasmus_ • 22 Ağustos 2006 19:43 • #510822
    Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D

    adam ıcıp ıcıp sahneye cıkıyor be :)(coldplay)
  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 20:01 • #510824
    Üsttekiüyenn dinlediği müziğe iftira at! bari:D

    cold play yakın zamanda dinlemeye başlamayı düşündüğüm gruplardan biri... ifitra atamıcam

    tarkan... haberlerde çalıyor (çok severim)