Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Albümü aldınız ahada hiç iyi değimiş dediğiniz albümler ...

  • EMG 85 • 29 Ağustos 2006 23:22 • #511771
    Bence Metallica St.Anger hahuahhaaa kötüydü be :(
  • lena avrıl • 29 Ağustos 2006 23:47 • #511779
    ilk başta tatu_dangerous and moving için bunu dedim ama hata yaptım bak ne kadar ciddyim di mi
  • cthulhu88 • 30 Ağustos 2006 01:23 • #511800
    İlk kez albüm aldım o da bozuk çıktı d&r gibi yerden.Gittim bi posta daha değiştirmek için bakırköye o soğukta :P ama albüm beklentimi karşılamıştı o ayrı
  • oumaryekini • 30 Ağustos 2006 14:41 • #511836
    kesinlikle bende aynı hatayı yaptım gittim saint anger albümünü aldım.. metallica benim grubum olmasına rağmen çok rezil buldum...
  • lena avrıl • 30 Ağustos 2006 15:50 • #511849
    acıdım valla:):):
  • ozan b • 30 Ağustos 2006 19:13 • #511897
    Megadeth-Risk... O nasil bir albumdu ya.. Yani resmen Megadeth icin boyle "Adamlar bitmis ya.." dedigim ilk ve son albumdur... Sonraki albumleriyle hemen affettim onlari ayri mevzu:)
  • rhoads • 30 Ağustos 2006 19:24 • #511900
    pamela - şehir rehberi
    bob marley and the wailers - gold collection
    hacı yok böyle bi şey iki albümdede hep aynı tonlar gidiyo, hele bob da 30 şarkı var 1inde ritm değişmedi
    birde 30 ytl vermiştim kaç sene evel,reggea dinlediğimiz zamanlar şimdi öldürsen o parayı vermem o Albüme ama judas olursa iş değişir tabiii
  • lena avrıl • 30 Ağustos 2006 20:20 • #511916
    pamela için doğru evet ya:):)
  • linde_ • 27 Kasım 2006 14:40 • #518028
    cannibal corpse - bloodthirst albümü... o kadar iğrenç bir albüm görmemiştim hemen albümden kurtuldum başka bi elemana verip
  • ChesterCharles • 27 Kasım 2006 17:45 • #518032
    avril -let go
    ne irençlik o ya pop lan pop