-
Bence Metallica St.Anger hahuahhaaa kötüydü be :(
-
ilk başta tatu_dangerous and moving için bunu dedim ama hata yaptım bak ne kadar ciddyim di mi
-
İlk kez albüm aldım o da bozuk çıktı d&r gibi yerden.Gittim bi posta daha değiştirmek için bakırköye o soğukta :P ama albüm beklentimi karşılamıştı o ayrı
-
kesinlikle bende aynı hatayı yaptım gittim saint anger albümünü aldım.. metallica benim grubum olmasına rağmen çok rezil buldum...
-
acıdım valla:):):
-
Megadeth-Risk... O nasil bir albumdu ya.. Yani resmen Megadeth icin boyle "Adamlar bitmis ya.." dedigim ilk ve son albumdur... Sonraki albumleriyle hemen affettim onlari ayri mevzu:)
-
pamela - şehir rehberi
bob marley and the wailers - gold collection
hacı yok böyle bi şey iki albümdede hep aynı tonlar gidiyo, hele bob da 30 şarkı var 1inde ritm değişmedi
birde 30 ytl vermiştim kaç sene evel,reggea dinlediğimiz zamanlar şimdi öldürsen o parayı vermem o Albüme ama judas olursa iş değişir tabiii
-
pamela için doğru evet ya:):)
-
cannibal corpse - bloodthirst albümü... o kadar iğrenç bir albüm görmemiştim hemen albümden kurtuldum başka bi elemana verip
-
avril -let go
ne irençlik o ya pop lan pop