Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Albümü aldınız ahada hiç iyi değimiş dediğiniz albümler ...

  • oumaryekini • 30 Ağustos 2006 14:41 • #511836
    kesinlikle bende aynı hatayı yaptım gittim saint anger albümünü aldım.. metallica benim grubum olmasına rağmen çok rezil buldum...
Bu konunun tüm mesajları