Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Beyaz repçiler mi zenci rakçılar m daha absürt?

  • lena avrıl • 4 Eylül 2006 11:07 • #512336
    hani sen kendini beğeniyodun???hahahaha:):):)
  • syarar • 4 Eylül 2006 11:08 • #512337
    evet beğeniyorum haddinden de fazla absürtlükle ne ilişkisi var? absürt saçma ve anlamsız anlamına geliyor ben kendimi farklı bir yapıda beğeniyorum... ayrıca o yazı bir espri onu Türk filmlerindeki gibi okuyacaksın
  • lena avrıl • 4 Eylül 2006 11:14 • #512342
    :)
  • narkozz • 4 Eylül 2006 12:07 • #512382
    evet cthulhu88 sen mevzu bahis oldun mu çok hassaslaşıyorum beni herkesle bir tutman şu kalbimi hayal kırıklığına uğrattı :D
  • cthulhu88 • 4 Eylül 2006 15:45 • #512404
    Mevzu bahis adamıyım ben.Küçük bir çocuk gibi olan şu kalbim herşeyi kaldırmıyor pek affedersiniz
  • narkozz • 4 Eylül 2006 18:35 • #512414
    affedemem üzgünüm affedemem sen yoluna benim daha çok yolum var.
    beni herkesle bir tutman canımı yaktı ühü. bir beyaz olabilirim ama benimde bir kalbim var can!:D
  • cthulhu88 • 4 Eylül 2006 18:51 • #512419
    Gene triplere girion yaa :D "Canımı yaktı can" :p Herneyse yoluna devam et ve topicimi saptırma lütfen :P
  • narkozz • 4 Eylül 2006 18:53 • #512421
    gir m i o m giriyorum can (triplere)
    ben nerde yanlış yaptım oğlum senin topicini saptıran yok topiace bağladım beyaz olabilirm vs vs.. diye hıhh
  • SlipknotSlave • 4 Eylül 2006 19:15 • #512435
    yapma bea en büyük absürdü unutmuşsun ya converse li metal dinlediğini ya da punkÇI olduğunu idda eden tiki kızları :D
  • narkozz • 4 Eylül 2006 19:18 • #512438
    o da başka bi topice inşallah onu da ben açarım merak etme :S