Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Requiem for a dream adlı filmin soundtracki ile ilgili beyanatlarınız...

  • eternal_silent • 12 Eylül 2006 00:57 • #513084
    isteyenler filmle ilgili görüş ve düşünce de belirtebilirler..
  • da hui • 12 Eylül 2006 15:10 • #513124
    Atv ana haber bülteninde en çok çalınan müzik olarak tarihe geçmiştir.
  • volans • 12 Eylül 2006 16:06 • #513127
    ben film hakkında yorum yapim bence izldiğim en iyi filmlerdendi gerçekçilik olarak ya efektler falan mukemmel bı fılmdı ızlemeyen varsa bulsun bı yerden ızlesın muzığe gelınce taby dıyecek bişey yok atv de eed çok çaldı ama ben hala evde dınlıyorum guzel yapmış adamlar hatta coverını yaparım belkı hahah:D
  • Kitamoto • 12 Eylül 2006 21:47 • #513183
    müziğini dinlerken gözünüzde çeşitli duygular uyandıran bi havası vardır
  • sacredsoul • 13 Eylül 2006 13:24 • #513322
    o teyzeye hala üzülüyorum yaf :D