ben film hakkında yorum yapim bence izldiğim en iyi filmlerdendi gerçekçilik olarak ya efektler falan mukemmel bı fılmdı ızlemeyen varsa bulsun bı yerden ızlesın muzığe gelınce taby dıyecek bişey yok atv de eed çok çaldı ama ben hala evde dınlıyorum guzel yapmış adamlar hatta coverını yaparım belkı hahah:D