Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

scream vokal yapmanın incelikleri

  • BaDBoYsLiM • 29 Eylül 2006 00:32 • #514536
    yaf bırak allanı seversen :D
    doğuştan gelen bi yetenek o... hem ben beğenmiyorum scream vokalleri. çevre kirliliği
  • pUnKeR • 29 Eylül 2006 00:56 • #514549
    çığlık vokal.
  • BaDBoYsLiM • 29 Eylül 2006 00:58 • #514551
    evet. bilgilendirdiğin için sağol :D
  • mansons pain • 29 Eylül 2006 12:34 • #514564
    abi beğenip beğenmediğini sormadım dikkat edersen yeteneksiz olsan bile çok çalışmayla başaramıyacağın hiçbişey yoktur
  • HereticSlave • 9 Ekim 2006 02:15 • #515022
    yaa bunu tam olarak anlatamam ama kendi yaptığım ladarıyla söyleyim; scream vokal ciğere, brutal vokal gırtlağa yüklenerek yapılıyo.. yukardaki arkadaşların da dediği gibi bol bol scream vokal dinleyip onlara ayak uydurmaya çalışarak en iyi verimi alabilirsin.. kendimden biliyorum :)
  • mansons pain • 9 Ekim 2006 12:42 • #515034
    teşekkürler bayağı bi yardımcı oluyosunuz çalışıyorum ama ne kadar başarırım orası belli değil
  • cemburakakin • 15 Ekim 2006 09:17 • #515375
    ahuahkuahkuhaueha

    abi hayatımda duyduğum en komik şeydi bu :D

    süpersiniz
  • JON_SCHAFFER • 15 Ekim 2006 09:41 • #515376
    tamamen vokal range'i(aralığı) ile ilgili birşey eğer dinlediğinde örnek aldığın vokalistin çıktığı yere çıkabiliyorsan yetenek var demektir.ancak sesine zarar verme ihtimalin ço yüksek yukarıda komik yorumlar gördüm sesin kısılır alışırsın tarzı bunlar ses tellerine zarar verir doğru nefes tekniğine sahip olmak gırtlağa fazla yüklenmemek gerekiyor.her ne kadar literütürel bakımdan scream ve brutal vokal şan tekniği tarafından benimsenmesede(çünkü sese zarar veriyorlar)en azından iyi bir eğitimle sesinin en az zarar görmesini sağlayabilirsin.yalnız burda ayırdına varman gereken bir konu var screamden kasıt nedir.kirli bir seslemi yoksa temiz tenor tonda bir sesle mi söylemeye çalışacaksın eğer amacın clean söyleyip yüksek tonlardan söylemek ise falsetto tekniğini öğrenmen lazım aslına bakarsan kirli söylemek içinde falsetto gereklidir.tekniği kısaca açıklmak gerekirse bir vokalistin normal ses tonunda çıkamayacağı notayı vermesidir örn:kadın sesini taklit etmek gibi.umarım yardımcı olabilmişimdir.başarılar...
  • mansons pain • 15 Ekim 2006 17:02 • #515400
    sağol gerçekten iyi açıkladın umarım başarılı olabilirim
  • SlipknotSlave • 16 Ekim 2006 00:51 • #515440
    hocam sese zarar gelmemesi için bal-yumurta gibi balgam söktüren gıdalarıda kullansak bir etkisi olur mu ?