Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

scream vokal yapmanın incelikleri

  • mansons pain • 26 Eylül 2006 16:51 • #514319
    arkadaşlar lütfen bu konuda bilginiz varsa yazın scream
  • Single_FACTOR • 26 Eylül 2006 23:28 • #514361
    kısaca Şöyle:
    Kalın ve vurucu sesler için sert sessizler le başlayan kalın ünsüzler bi arada kullanılır.
    Örnek:

    RÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööö!!!!!!!

    yok kulak tırmalasın, Ormanda 10X Atilla Taş kuvvetinde gibi Olsun dersen

    CAAAAAAAaaaaaaaaaaaa!!!! gibi
  • ibanetze • 26 Eylül 2006 23:31 • #514362
    bi de

    ciyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ve

    ciyuv ciyuv var ki bunların yeri başka..

    bence sen bi seymour dsuncan screamin' demon al o kendisi bağırıyo :)
  • SlipknotSlave • 27 Eylül 2006 00:04 • #514367
    durmadan ayı gibi böğür bi süre sora sesin kısılcak falan devam et bi 6 ay öyle alışcak ses tellerin sonra gittikçe çığırmaya başlıycan ve birde bakmışsınki scream yapıyon.
  • Aria GalaCtiCa • 27 Eylül 2006 01:08 • #514370
    parodi
    At The Gates'in scream boğası Tomas Lindberg yolda yürürken karşıma çıkar, kendisinin büyük bir hayranı olduğum için de bir konuşma ve imza alma isteği başgösterir.
    AG: Hi Mr.Lindberg, i am Aria GalaCtiCa,one of your biggest fans. Could you sign thi...
    TL: HİİİAAAAAYYYMMMM TOMAS LINDBERGGGGGİYAAA.
    AG: (elimde kağıt kalem) pıssss
    TL: AND THİS İSSSAAA MY FUCKİNG GUTTURALLLLLAAHH.
    AG: the person you have called can not be reached at the moment, please try again later
  • Noryth Aquanum • 27 Eylül 2006 10:18 • #514373
    Chuck Schuldiner ile röportaj :

    Noryth : Sayın Schuldiner , öncelikle toprağınız bol olsun.İnsanlar şunu çok merak ediyorlar ; öyle hönküre böğüre mükemmel sesler çıkarıyorsunuz , nasıl çalıştınız bu sesleri çıkarmak için ?

    Chuck : Valla gozüm , içki içtim , sigara içtim , gırtlağın içine ettim.Sonra baktım ; normal konuşamıyorum.Dedim bari böyle söyleyeyim şarkı.Zaten en sonunda beyin hücreleri isyan etti filan , şimdi bu haldeyim.Kıssadan hisse , sigara içmeyin.Şimdi git , Jimi Baba ile takılıyorum ben.Blues rockz !

    Rahat uyu Chuck...
  • mansons pain • 27 Eylül 2006 12:53 • #514377
    haha iyi hoşta profesyonel anlamda bilen varmı kardeşim bakın türkiye bi scream vokalist kazanacak lütfen
  • -TormentoR- • 27 Eylül 2006 13:35 • #514381
    ne kazanacak :D
  • mansons pain • 27 Eylül 2006 17:42 • #514394
    neye takıldın abi ya kelime ayrıntılarını bırakın size güvendim vardır garajda dedim pöööh hale bak
  • volans • 28 Eylül 2006 13:28 • #514439
    talisman madison dinle ezberle taklit yapmaya çalış ben onunla öğrendim diyebilirim zorlar ilk başlarda sonra yapıyo bulursun kendini