Chuck Schuldiner ile röportaj :
Noryth : Sayın Schuldiner , öncelikle toprağınız bol olsun.İnsanlar şunu çok merak ediyorlar ; öyle hönküre böğüre mükemmel sesler çıkarıyorsunuz , nasıl çalıştınız bu sesleri çıkarmak için ?
Chuck : Valla gozüm , içki içtim , sigara içtim , gırtlağın içine ettim.Sonra baktım ; normal konuşamıyorum.Dedim bari böyle söyleyeyim şarkı.Zaten en sonunda beyin hücreleri isyan etti filan , şimdi bu haldeyim.Kıssadan hisse , sigara içmeyin.Şimdi git , Jimi Baba ile takılıyorum ben.Blues rockz !
Rahat uyu Chuck...