Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Grubuna En çok katkı sağlayan Grup ELemanları Hangileri ???

  • EMG 85 • 13 Ekim 2006 19:59 • #515220
    Evet Beyler Bayanlar Grubunun GeLismesinde En cok Yardımı oLmus Grup Elemanlari HangiLeri ??
  • PoWe • 13 Ekim 2006 22:10 • #515225
    şimdi genel bi soru mu bu yoksa belirli ünlü gruplar hakkında mı konuşuyoruz?
  • Mino • 14 Ekim 2006 00:04 • #515239
    Count Basie "bir grup davulcusu kadar iyidir" demiş zamanında.

    Bizim gruptan yola çıkarak iyi bir davulcu bütün grubun performansını ihya eder düşüncesindeyim. İyi bir davulla, bas gitarist kendini güvende hisseder ve çalışı güzelleşir, solo çalgıcılar da kendilerini kaybedip çoşarlar.

    Onun dışında grup elemanlarından biri beste bazında yeteneklidir, o katkıda bulunur, birinin tekniği üstündür o yönüyle katkıda bulunur diyerek örnekler çoğaltılabilir. Ama bence işin başı davul :D O batarsa herkes batar.
  • uguryollu • 14 Ekim 2006 01:06 • #515241
    kanımca alt yapı saglamolmalı yani ritmler oturmalı yerli yerine mesela rhcp grubunda flea olmasaydı ben o kadar hayranı olmazdım bu grubun ( ya da ben de bassist oldugumdan duygusal davranıyorum :P )
  • beklicem321 • 14 Ekim 2006 01:28 • #515242
    limp bizkit - fred durst
  • astoldby_me • 14 Ekim 2006 14:05 • #515260
    vokal ve davul.
    davul olmasa diğerleri çıplak kalır anlamını yitirir.
    vokal olmasa müziğin sözlerden ötesini anlatması gerekir ki bunu yapabilen çok azdır. işin kolayına kaçıldığı sürece vokal 'de' dahil yani..
  • Single_FACTOR • 14 Ekim 2006 14:21 • #515265
    Ben ve ben, sonra gene ben, daha sonra hep ben.... :D
  • tolqing • 18 Ekim 2006 02:43 • #515635
    lars ulrich=metallica yi hala ayakta tutan adam