Count Basie "bir grup davulcusu kadar iyidir" demiş zamanında.
Bizim gruptan yola çıkarak iyi bir davulcu bütün grubun performansını ihya eder düşüncesindeyim. İyi bir davulla, bas gitarist kendini güvende hisseder ve çalışı güzelleşir, solo çalgıcılar da kendilerini kaybedip çoşarlar.
Onun dışında grup elemanlarından biri beste bazında yeteneklidir, o katkıda bulunur, birinin tekniği üstündür o yönüyle katkıda bulunur diyerek örnekler çoğaltılabilir. Ama bence işin başı davul :D O batarsa herkes batar.