Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tekrar Yaşama Dönsün İstediğiniz Müzisyen Kimdir ?

  • Necrophilliac • 11 Kasım 2006 19:08 • #517138
    Yavuz Çetin gibi yaşamak istemeyenlerin yanı sıra, daha 27 yaşında ölmüş müzisyenler var.Yaşamın kıymetini bilmek lazım.Şüphesiz yeniden yaşama dönmek isterdi birçoğu.
  • merwwe • 12 Kasım 2006 00:21 • #517166
    Yavuz Çetin'in yaşamasını çok isterdim gerçekten...Şarkılarını ne kadr dinlesemde bıkmıyorum.Şu anda yaşamış olsaydı çok daha iyi şeyler yapardı diye düşünüyorum.Çünkü yolun başındaydı.Erken veda etti...
  • siren • 12 Kasım 2006 22:52 • #517194
    sana katılıyorum ,tekrar yaşama dönseler değerini anlarlardı hayatın, kimseyi geri getirceğimiz yok zaten ama en azından kimler kimleri özlemiş onu konuşuyoruz...:)
  • BLue_TeaR • 14 Kasım 2006 20:31 • #517265
    KURT COBAIN!!...
  • astoldby_me • 14 Kasım 2006 20:33 • #517267
    ölenlerin bi çoğu öldükleri için efsane olmuştur zaten.. belki hayatta olsalardı onlardan sonraki bi çok kuşak adlarını anmaz olacaktı. neyse ben saçmalıyorum cevap yazmanıza değmez:o)
  • edi777 • 14 Kasım 2006 21:21 • #517268
    cliff burton
  • tolqing • 15 Kasım 2006 03:36 • #517284
    jeff buckley,yasamaliydi hayatinin en verimli zamaninda gocup gitti...
    muazzam sesi,gitarinin kalitesiyle en cok umut vaadeden muzisyendi ama o hic ummadigimiz bi anda gitti baska bi dunyaya ..geri donmesini cok isterdim..
  • fa • 15 Kasım 2006 16:27 • #517302
    kurt cobain eğer yaşamış olsaydı,bazı hayallerim yıkılmamış olacaktı..ama olsun,benim hala umudum var;)
  • DreaMorReaL • 15 Kasım 2006 16:28 • #517303
    yavuz çetin :(
  • SAUBER • 15 Kasım 2006 23:35 • #517343
    hımm zeki müren, barış manço, elvis presley, frank sinatra, louis armstrong
    :) ha bi de aşık veysel...