-
Yavuz Çetin gibi yaşamak istemeyenlerin yanı sıra, daha 27 yaşında ölmüş müzisyenler var.Yaşamın kıymetini bilmek lazım.Şüphesiz yeniden yaşama dönmek isterdi birçoğu.
-
Yavuz Çetin'in yaşamasını çok isterdim gerçekten...Şarkılarını ne kadr dinlesemde bıkmıyorum.Şu anda yaşamış olsaydı çok daha iyi şeyler yapardı diye düşünüyorum.Çünkü yolun başındaydı.Erken veda etti...
-
sana katılıyorum ,tekrar yaşama dönseler değerini anlarlardı hayatın, kimseyi geri getirceğimiz yok zaten ama en azından kimler kimleri özlemiş onu konuşuyoruz...:)
-
KURT COBAIN!!...
-
ölenlerin bi çoğu öldükleri için efsane olmuştur zaten.. belki hayatta olsalardı onlardan sonraki bi çok kuşak adlarını anmaz olacaktı. neyse ben saçmalıyorum cevap yazmanıza değmez:o)
-
cliff burton
-
jeff buckley,yasamaliydi hayatinin en verimli zamaninda gocup gitti...
muazzam sesi,gitarinin kalitesiyle en cok umut vaadeden muzisyendi ama o hic ummadigimiz bi anda gitti baska bi dunyaya ..geri donmesini cok isterdim..
-
kurt cobain eğer yaşamış olsaydı,bazı hayallerim yıkılmamış olacaktı..ama olsun,benim hala umudum var;)
-
yavuz çetin :(
-
hımm zeki müren, barış manço, elvis presley, frank sinatra, louis armstrong
:) ha bi de aşık veysel...