Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hair-glam-sleaze grupları....

  • longliveglam • 8 Kasım 2006 04:25 • #516992
    takip ettiğim kadarıyla çoğu hala birşeyler yapmaya çalışıyor...
    neden babalar artık o kadar gündemde değil?
  • Single_FACTOR • 8 Kasım 2006 11:14 • #516994
    motley crue, Skidrow geçen sene albüm çıkardılar örneğin hayla konserlere devam ediyorlar.
    Haluk levent kırması rock camiasının bu tip şeylere ilgisi olmaz.
    kaldı ki zaten zamanında da bu tarzı dinleyip takip edenler bir avuç insandı bu yüzden değişen birşey yok.
  • ville89 • 8 Kasım 2006 16:44 • #517000
    skid row skid row degil zaten artık.. twisted sisterın son albüm olmamıs.. poison da işte ole takılıyo 20 years of rock falan yalan oldular resmen.. white lion gibi bir grup bizim fuarda calcak durumdaysa piyasa dagılmıstır zaten...ama vh1 de supergroup diye bi program var biliyosunuzdur sebastian bach ve ted nugent aynı grupta üstelik menajerde doc mcghee..bi de bu tommy lee gilby clarke supernova olayı var.. yani glam ne hallere düşptü görün:) zaten oyle bir akımı kaldırabilecek bir kitle de yok şu anda... herkes yalancı rockla ugrasıyo ve bu efsane gruplardan haberleri bile yok..