skid row skid row degil zaten artık.. twisted sisterın son albüm olmamıs.. poison da işte ole takılıyo 20 years of rock falan yalan oldular resmen.. white lion gibi bir grup bizim fuarda calcak durumdaysa piyasa dagılmıstır zaten...ama vh1 de supergroup diye bi program var biliyosunuzdur sebastian bach ve ted nugent aynı grupta üstelik menajerde doc mcghee..bi de bu tommy lee gilby clarke supernova olayı var.. yani glam ne hallere düşptü görün:) zaten oyle bir akımı kaldırabilecek bir kitle de yok şu anda... herkes yalancı rockla ugrasıyo ve bu efsane gruplardan haberleri bile yok..