-
..........
-
iyiler ya şarkıları güzel adamın şarkılarına bakılırsa iyi aşk acısı cekmis
-
MTV'nin desteklediği ve buna hitaben tutmuş bir grup.Oturup dinlemedim.
-
bence 5 para etmez...ya da tarzim degil die bana öyle geliyo:S...ama kastim isinamadim sarkilarina.klibide biseye benzemiyo
-
""black parade" klibi bok gibi,şarkıda kötü,geri kalan klipler,albümler,şarkılar fena değil/değildi...
-
abi nedir bu "çok çile çektim, sevgilimden ayrıldım, ağlarım" tripleri ya?! dövülesi ağlak suratlarla ortalıkta duygusalım ayaklarına yatıp kız kaldırmaya çalışması yok mu bunu dinleyenlerin, psikolojim bozuluyo görünce.. o saçlara diycek laf bulamıyorum zaten! benden uzak olsunlar da nerde olurlarsa olsunlar..
-
ben seviyorum ama=( hem de çok güzel sarkıları(=
-
Oturup dinledim helena dışındaki parçalarını beğen(e)medim.
-
wampires will never hurt you çokk güzell