Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

my chemical romance sizce nasıl bir grup

  • Queen_9234 • 13 Kasım 2006 18:35 • #517225
    ..........
  • Too_ChEE • 13 Kasım 2006 19:35 • #517230
    iyiler ya şarkıları güzel adamın şarkılarına bakılırsa iyi aşk acısı cekmis
  • cthulhu88 • 13 Kasım 2006 23:35 • #517234
    MTV'nin desteklediği ve buna hitaben tutmuş bir grup.Oturup dinlemedim.
  • DreaMorReaL • 14 Kasım 2006 07:11 • #517244
    bence 5 para etmez...ya da tarzim degil die bana öyle geliyo:S...ama kastim isinamadim sarkilarina.klibide biseye benzemiyo
  • ADIO • 19 Kasım 2006 17:58 • #517559
    ""black parade" klibi bok gibi,şarkıda kötü,geri kalan klipler,albümler,şarkılar fena değil/değildi...
  • HereticSlave • 19 Kasım 2006 19:22 • #517562
    abi nedir bu "çok çile çektim, sevgilimden ayrıldım, ağlarım" tripleri ya?! dövülesi ağlak suratlarla ortalıkta duygusalım ayaklarına yatıp kız kaldırmaya çalışması yok mu bunu dinleyenlerin, psikolojim bozuluyo görünce.. o saçlara diycek laf bulamıyorum zaten! benden uzak olsunlar da nerde olurlarsa olsunlar..
  • Günah_Keçisi • 19 Kasım 2006 22:05 • #517573
    ben seviyorum ama=( hem de çok güzel sarkıları(=
  • cthulhu88 • 19 Kasım 2006 22:35 • #517576
    Oturup dinledim helena dışındaki parçalarını beğen(e)medim.
  • Günah_Keçisi • 19 Kasım 2006 23:24 • #517579
    wampires will never hurt you çokk güzell