abi nedir bu "çok çile çektim, sevgilimden ayrıldım, ağlarım" tripleri ya?! dövülesi ağlak suratlarla ortalıkta duygusalım ayaklarına yatıp kız kaldırmaya çalışması yok mu bunu dinleyenlerin, psikolojim bozuluyo görünce.. o saçlara diycek laf bulamıyorum zaten! benden uzak olsunlar da nerde olurlarsa olsunlar..