Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gerektiği kadar değer verilip, yüceltilmeyen gruplar hangileri peki?

  • SAUBER • 20 Kasım 2006 01:57 • #517604
    daha doğrusu.. hakettiği değeri bulamayan gruplar hangileri demeliyim...?
    Beyaz Kelebekler nasıl mesela..:D
  • grand_azur • 20 Kasım 2006 03:36 • #517607
    20 küsür senelik mavi sakal ın hala hakettiği değeri bulamadığı kanısındayım.
  • drummist • 20 Kasım 2006 18:34 • #517632
    20 küsur senede kaç albüm yapmışlar? adamların umrunda değil ki canları sıkılıyor bi albüm yapıyorlar sonra beş sene kayıplar. sonra 10-15 kişilik grup mu olur. kendilerinin de dediği gibi "aile gibiler" giren çıkmıyor bir daha gruptan. orkestra gibi. nerde kimin çalacağı muamma. vs. vs. vs....
  • Necrophilliac • 20 Kasım 2006 22:51 • #517651
    Bunlar müziği kötü etkileyen unsurlar mıdır?
  • deathvalley • 20 Kasım 2006 23:15 • #517652
    bencede mavi sakal,whisky,yaşar kurt..
  • lidyax • 20 Kasım 2006 23:21 • #517653
    acil servis geldi ilk aklıma...
  • deathvalley • 20 Kasım 2006 23:25 • #517654
    evet ya nasıl unuttum acil servis gerçi sadece 1 albümlerini biliyorum.1996 da çıkardıkları küçük adam. başka varmı???
  • deathvalley • 20 Kasım 2006 23:38 • #517656
    birde stratovarius var adamlar ne kadar kaliteli olsada kimse bilmiyo değerlerini...
  • lidyax • 20 Kasım 2006 23:40 • #517657
    hayır başka albümleri yok.1996 da bir albüm çıkardılar.yaz-bebek-sende iste başta olmak üzere cok guzel parcalar vardı albumde....yazık kı devamı gelmedı..
  • lidyax • 20 Kasım 2006 23:44 • #517658
    xxx