-
daha doğrusu.. hakettiği değeri bulamayan gruplar hangileri demeliyim...?
Beyaz Kelebekler nasıl mesela..:D
-
20 küsür senelik mavi sakal ın hala hakettiği değeri bulamadığı kanısındayım.
-
20 küsur senede kaç albüm yapmışlar? adamların umrunda değil ki canları sıkılıyor bi albüm yapıyorlar sonra beş sene kayıplar. sonra 10-15 kişilik grup mu olur. kendilerinin de dediği gibi "aile gibiler" giren çıkmıyor bir daha gruptan. orkestra gibi. nerde kimin çalacağı muamma. vs. vs. vs....
-
Bunlar müziği kötü etkileyen unsurlar mıdır?
-
bencede mavi sakal,whisky,yaşar kurt..
-
acil servis geldi ilk aklıma...
-
evet ya nasıl unuttum acil servis gerçi sadece 1 albümlerini biliyorum.1996 da çıkardıkları küçük adam. başka varmı???
-
birde stratovarius var adamlar ne kadar kaliteli olsada kimse bilmiyo değerlerini...
-
hayır başka albümleri yok.1996 da bir albüm çıkardılar.yaz-bebek-sende iste başta olmak üzere cok guzel parcalar vardı albumde....yazık kı devamı gelmedı..
-
xxx