20 küsur senede kaç albüm yapmışlar? adamların umrunda değil ki canları sıkılıyor bi albüm yapıyorlar sonra beş sene kayıplar. sonra 10-15 kişilik grup mu olur. kendilerinin de dediği gibi "aile gibiler" giren çıkmıyor bir daha gruptan. orkestra gibi. nerde kimin çalacağı muamma. vs. vs. vs....