Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gerektiği kadar değer verilip, yüceltilmeyen gruplar hangileri peki?

  • syarar • 22 Kasım 2006 20:42 • #517775
    Blue Blues Band
  • drummist • 23 Kasım 2006 12:00 • #517804
    ne kadar iyimsersiniz? müzik değil grup unsurundan bahsediyoruz. yani ticari bir ortamdan. bir seyirci kitlesinden, yalan yanlış haberlerden, istikrardan, konserlerden bahsediyoruz. bir "frontman" muhabbeti varsa bununla aynı şey. sonuçta ticari bir durum. bu açıdan düşününce bana hak vereceksin. amma ticarete ihtiyaçları olmaması da ayrı bir durum ki sanırım düğüm burda çözülüyor.
  • Drive-MAN • 23 Kasım 2006 19:45 • #517822
    tamamen katılıyorum sana
  • rickenbacker • 2 Aralık 2006 19:09 • #518309
    Venom , Death , Mercyful Fate , Yaşar Kurt , Taylan Ayık , Disenchant , Saints N Sinners , The Climb , Antisilence , Radical Noise , Whisky , Metalium , Diken gibi gruplar .
  • tolqing • 3 Aralık 2006 04:01 • #518339
    zardanadam bi de citirkizlarin yeterince yuceltilmedidine inaniyorum!
  • _one_ • 3 Aralık 2006 15:34 • #518358
    yasar kurt ve kesme seker
  • TherioNFaN • 20 Ocak 2007 12:32 • #520924
    kronik
    yaşar kurt
    bi de kesinlikle ve kesinlikle almora
  • baltalı ilah • 21 Ocak 2007 02:44 • #520978
    Sana bende katılıyorum Stratovarius Son 10 - 15 yılın 1 numarsı. Kalitesi bencede muhteşem.
  • metalikmanyak • 7 Mart 2007 08:14 • #523897
    Catafalque
  • rock u-fuck • 7 Mart 2007 11:03 • #523905
    ismail türüt.. :)