Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dream theater uyeleri ne tur varlıklar????? :)

  • muratsacrifice • 8 Aralık 2006 20:38 • #518630
    ya tamam bikac sarkıları kolayda geri kalanı olumcul parcalar ya.sizce nasıl bir ruh haliyle cıkıyodur o parcalar.amacları sanırım moral bozmak :)
  • Drive-MAN • 9 Aralık 2006 12:06 • #518660
    evet abı ılgınc ınsan ustu varlık onlar ya amac hem guzel ve kalıtelı muzık yapmak hemde kımsenın sarkılarıı calamaması
  • Single_FACTOR • 9 Aralık 2006 18:08 • #518670
    70lerin pyshodelic-progresive gruplarının gereksiz abartılı halinden başka birşey değiller.
  • hate crew • 12 Aralık 2006 17:11 • #518827
    adamlar süper, hatta süper ötesi varlıklar!. mesela a change of seasons'u ben 30u aşkın kez dinledim ama hala ezberleyemedim(melodi açısından), kaldıki bu şarkıyı adamlar çalıyor. ben dream theaterla ilgili şunu söylemek istiyorum, metal müziğe laf atan bazı tipler metalde icra edilen sanatın ne denli yüce olduğunu görmek için dinlesinler bu grubu bakalım. bişey diyebilecekler mi sonra????????
  • da hui • 12 Aralık 2006 23:52 • #518848
    metal müziğe laf atan bazı tipler
    Ya, bırak salla o tipleri :P Dream Theather dinledikçe tadına varılan ama dinlenmesi biraz zor bir grup (genelde basit ritmler kullanmadıkları ve şarkıları uzun olduğu için). Konser performansları da süperdir, çok kaliteli bir grup. Geçen sene In Flames ile konserleri aynı güne denk geliyordu, In Flames'i daha çok severim ama kuzenler DT'den yanaydı ve Dream Theather'a gittiğime pişman olmadım (Portnoy'un şebeklikleri yüzünden komplekse kapıldım tabi o ayrı mesele. O nedir öyle?!)