adamlar süper, hatta süper ötesi varlıklar!. mesela a change of seasons'u ben 30u aşkın kez dinledim ama hala ezberleyemedim(melodi açısından), kaldıki bu şarkıyı adamlar çalıyor. ben dream theaterla ilgili şunu söylemek istiyorum, metal müziğe laf atan bazı tipler metalde icra edilen sanatın ne denli yüce olduğunu görmek için dinlesinler bu grubu bakalım. bişey diyebilecekler mi sonra????????