Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

"Klasik Müzikle Yakından İlgilenenler Kolonisi" Sizleri Bekliyor

  • fizban • 12 Aralık 2006 00:50 • #518798
    ölen koloni.

    zaten bir müzik sitesinde klasik müzikle ilgili olguların bulunması bir güzelliktir. umarım bu sitede de bu oluşum devam eder. sonucunda klasik müzik müziğin en muhteşemidir;-)
  • Payziner • 12 Aralık 2006 02:15 • #518803
    Buyrunuz...

    e gusel olur tabi herkes katılsın katılsın katılsın(cellist)
  • sadecemüzik • 12 Aralık 2006 17:53 • #518831
    ölen koloni.

    Zaten koloninin gidişatından gayet memnunuz. Sağolsunlar, üye olan arkadaşlar gerçekten ilgililer. Katılım da iyi. Arkadaşları istekli gördükçe bizim de aklımıza güzel fikirler geliyor. Bunları etraflıca düşünüp, nasıl hayata geçireceğimizi planladıktan sonra kolonide duyuracağız.

    Tekrar söylüyorum, klasik müzikle ilgili sohbetlerimize isteyen herkes katılabilir.
  • BLue_TeaR • 14 Aralık 2006 22:55 • #518960
    ölen koloni.

    Aaa ne güsel yapmışsınız ay yapicaksınız..;) Ben de gelcem ben deee!!..;p
  • sadecemüzik • 18 Aralık 2006 15:21 • #519157
    ölen koloni.

    Gel, bekliyoruz. :)