Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Athena'nın ilk kadrosundaki basçı ve davulcuya ne oldu?

  • demdem • 15 Ocak 2007 21:51 • #520649
    Selam arkadaşlar buralarda Athena'yı gerçek anlamda takip eden bir kitle olduğunu düşündüğümden birkaç gündür aklıma takılan BAŞLIĞINI gördüğünüz konuyu tartışmaya açıyorum...İlk kadrodaki ( basçı (Ozan) ve davulcu ( Turgay)) elemanlara ne oldu, ne işle uğraşırlar (müziğe mi küstüler yoksa tam gaz devam ediyorlarda ben mi bilmiyorum )bilen varsa buraya birşeyler yazmadan ve bu konuyu aydınlatmadan geçmesin...
  • Single_FACTOR • 15 Ocak 2007 21:53 • #520651
    athena ilk kadro konusunu bence biraz daha araştırmalısın.
  • demdem • 15 Ocak 2007 22:07 • #520654
    Ben Asrın da dahil olduğu ilk Athena kadrosundan bahsetmiyorum benim ilgilendiğim athena'nın ska yaptığı kadro ,heavy metal olan beni ilgilendirmiyor şu anda...ama sağol uyardığın için ozaman şuna ilk kadro demeyelim de gerçek anlamda ilk piyasa çıktığı ve tanındığı kadro diyelim ozaman...
  • Drive-MAN • 15 Ocak 2007 23:26 • #520656
    abı heavy metal dıye bısey duyar duymaz kalp krızı gecırdım cok fena fenalardayım heeeytt dagılın leem noluyo orda bakıım
  • NeGüZeL_İsTnbL • 16 Ocak 2007 00:29 • #520661
    Athena ve heavy metal aynı cümlede bu bile ilginç :|
  • Single_FACTOR • 16 Ocak 2007 00:33 • #520662
    hem de trash- hardcore ilk zamanları .)
  • drums89 • 16 Ocak 2007 09:55 • #520668
    aman athenanın sımdıkı kadrosundan bı haberım kı bundanda cok memnunum:)neyse ya dagılıyorlarmıymıs ne ole bır duyum aldım ne kadar dogru bılmıyorum
  • punkeky • 16 Ocak 2007 23:15 • #520713
    davulcusunun yeni grubu var ismide müjgan