Selam arkadaşlar buralarda Athena'yı gerçek anlamda takip eden bir kitle olduğunu düşündüğümden birkaç gündür aklıma takılan BAŞLIĞINI gördüğünüz konuyu tartışmaya açıyorum...İlk kadrodaki ( basçı (Ozan) ve davulcu ( Turgay)) elemanlara ne oldu, ne işle uğraşırlar (müziğe mi küstüler yoksa tam gaz devam ediyorlarda ben mi bilmiyorum )bilen varsa buraya birşeyler yazmadan ve bu konuyu aydınlatmadan geçmesin...