senin gibi güzel insanların desteğiyle ayaktalar zaten türk grupları şüphe yok...rolling amca deep dayı pink abi senin gibilerin desteği olmadan buraya gelemezdi zaten onlara desteğin ve ilgin için mail atıcam sırf senin için:) başlıkta yorumlar yazıyor ama saldırıdan başka birşey yok burada..diğer forumlar gibi değil cılkı çıkmış buranın kimsenin saygısı kalmamış..yazılan bir şeye illa cevap vermek zorunda değilsin.geç altına bağımsızca yorumunu yaz.ama bok atmadan,karalamadan ee normal değil mi zaten sevenlerinin grup veya takım herneyse onu savunması.neyse diyorum ve acaba konser kaç saat sürer tahminen diye soruyorum?Bu arada şu forum kurallarını(Tartışılması gerekir acaip saçma şeyler var!)uygulayan kişiler yanlış seçilmiş gibi geliyor..egodan,ben bilirim havakarından geçilmiyor maşallah!