Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

26 ocak 2007 kurban istanbul konseri(yorumlar,beklentiler,analizler)

  • şuursuz bilinç • 19 Ocak 2007 07:40 • #520835
    senin gibi güzel insanların desteğiyle ayaktalar zaten türk grupları şüphe yok...rolling amca deep dayı pink abi senin gibilerin desteği olmadan buraya gelemezdi zaten onlara desteğin ve ilgin için mail atıcam sırf senin için:) başlıkta yorumlar yazıyor ama saldırıdan başka birşey yok burada..diğer forumlar gibi değil cılkı çıkmış buranın kimsenin saygısı kalmamış..yazılan bir şeye illa cevap vermek zorunda değilsin.geç altına bağımsızca yorumunu yaz.ama bok atmadan,karalamadan ee normal değil mi zaten sevenlerinin grup veya takım herneyse onu savunması.neyse diyorum ve acaba konser kaç saat sürer tahminen diye soruyorum?Bu arada şu forum kurallarını(Tartışılması gerekir acaip saçma şeyler var!)uygulayan kişiler yanlış seçilmiş gibi geliyor..egodan,ben bilirim havakarından geçilmiyor maşallah!
  • baltalı ilah • 19 Ocak 2007 14:20 • #520853
    Adam Kurban efsane olur demiş bizde destek verdik kötü birşey yazmadıkki bu kadar sitem ediyorsun. Bizde iyi yerlere gelsinler diye destek olduk işte.
  • Single_FACTOR • 19 Ocak 2007 22:25 • #520894
    •sacredsoul•
    19 Ocak 2007 Cuma / 00:10


    Silindi.

    kışkırtıcı içerikli ve sivri anlaşılabilecek sözcüklerden uzak durun.