-
böyle gereksiz derslerin tam da ortasında ve söylendiği gibi dolmuşta çook ihtiyaç duyuyorum=)
-
dersaneden/okuldan gelince
-
eee şeyyy eee ben müzik dinlerim herzman sonra bi süre hiç dinlemem ki özlerim şarkıların degerini bilirim sonra cok dinlerim sonra gene hiç dinlemem
-
herzaman...müziksiz anım geçmez benim...dinlemezsen bir yerden kendim sölerim kendi kendimi dinlerim...:)))
-
şimdi'mde..
-
Bilgisayar karşısında çizim yaparken..
ve araba kullanırken.. Acayip stres atıyor insan..dikkat.. arabada tek olmam şartıyla..genelde öyle zaten..
-
Arabada ben gaza geliyorum, o yüzden pek tercih etmiyorum...
Çok müzik dinlerim ama müziği en çok aradığım dakikalar; içki içtiğim, yolda yürüdüğüm, ve duş aldığım zamanlar. Hepsi için ayrı ayrı ekipmanım vardır. Bu üç eylemi yaparken müzik olmazsa cidden çok eksikliğini duyuyorum.
-
Gaza gelmek için dinliyorum zaten.. gerçi corsa 1.3le ne yapabilirsem ben de :)
Cidden ihtiyaçtır..
Dipnot: Toplu taşıma araçlarında Eroticide grubunu dinlemeyiniz. Yanlış algılanıyor ;)
-
Hayatım Müzik.
Ama en çok kitap okurken,ders çalışırken...,Bilgisayar Kullanırken
(Otomobilde Asla)
-
Düşünürken. Keşfetmeye yardımcı oluyor çünki.