Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik Dinlemeye En Çok Ne Zaman İhtiyaç Duyarsın?

  • piti-kare • 12 Şubat 2007 22:38 • #522479
    böyle gereksiz derslerin tam da ortasında ve söylendiği gibi dolmuşta çook ihtiyaç duyuyorum=)
  • _one_ • 12 Şubat 2007 22:39 • #522480
    dersaneden/okuldan gelince
  • ParaboLa • 12 Şubat 2007 22:42 • #522482
    eee şeyyy eee ben müzik dinlerim herzman sonra bi süre hiç dinlemem ki özlerim şarkıların degerini bilirim sonra cok dinlerim sonra gene hiç dinlemem
  • demdem • 12 Şubat 2007 23:12 • #522491
    herzaman...müziksiz anım geçmez benim...dinlemezsen bir yerden kendim sölerim kendi kendimi dinlerim...:)))
  • oqz • 12 Şubat 2007 23:58 • #522499
    şimdi'mde..
  • beklicem321 • 13 Şubat 2007 00:01 • #522500
    Bilgisayar karşısında çizim yaparken..
    ve araba kullanırken.. Acayip stres atıyor insan..dikkat.. arabada tek olmam şartıyla..genelde öyle zaten..
  • Aria GalaCtiCa • 13 Şubat 2007 00:13 • #522501
    Arabada ben gaza geliyorum, o yüzden pek tercih etmiyorum...

    Çok müzik dinlerim ama müziği en çok aradığım dakikalar; içki içtiğim, yolda yürüdüğüm, ve duş aldığım zamanlar. Hepsi için ayrı ayrı ekipmanım vardır. Bu üç eylemi yaparken müzik olmazsa cidden çok eksikliğini duyuyorum.
  • beklicem321 • 13 Şubat 2007 00:22 • #522502
    Gaza gelmek için dinliyorum zaten.. gerçi corsa 1.3le ne yapabilirsem ben de :)
    Cidden ihtiyaçtır..
    Dipnot: Toplu taşıma araçlarında Eroticide grubunu dinlemeyiniz. Yanlış algılanıyor ;)
  • syarar • 13 Şubat 2007 00:27 • #522503
    Hayatım Müzik.
    Ama en çok kitap okurken,ders çalışırken...,Bilgisayar Kullanırken
    (Otomobilde Asla)
  • kaşif • 13 Şubat 2007 00:36 • #522504
    Düşünürken. Keşfetmeye yardımcı oluyor çünki.