Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik Dinlemeye En Çok Ne Zaman İhtiyaç Duyarsın?

  • M_M_M • 13 Şubat 2007 19:24 • #522540
    kulaklığı kulağımdan çıkardığım zamanlarda :)
  • narkozz • 13 Şubat 2007 19:28 • #522541
    geometri fizik matematik gibi derslerden soru çözerken. yolda yürürken,gözlerimi dinlendirirken, derslerde :P.
    ama sanırım soru ne zaman dinlersiniz değil ihtiyaç duyduğumuz zamanı soruyor.
    böyle sinirlendiğimde ve çok duygulandığımda çok ihtiyaç duyuyorum.
    hem müzik ruhun gıdasıdır :P
  • tolqing • 14 Şubat 2007 03:15 • #522552
    insanoglunun en iyi bulusu ya da doganın bıze verdiği en degerli sey müzik,,her yerde herzaman en cok asıkken ama hep asıgım ben o yuzden hayatım=müzik
    en mutlu oldugum zamanlar muzık yaptıgım zamanlardır tum hayatım boyunca bana en cok heyecan veren sanat dali,,sanat demek sanki az kacıyo ki sanat ne kadar geniş bi dunyadır...
  • l-i-m • 14 Şubat 2007 19:10 • #522593
    ne güzel latifeler yapıyormuşsun sen deathvalley...
  • deathvalley • 14 Şubat 2007 20:25 • #522596
    sağol herzaman yaparım ben sen iste yeter:)))
  • whyhione • 14 Şubat 2007 20:34 • #522597
    yeni biriyle tanıştığım zaman...
  • l-i-m • 14 Şubat 2007 20:42 • #522599
    eyvallah :)
  • Soulforger • 16 Şubat 2007 03:04 • #522696
    Her zaman ihtiyaç duyuyorum ben :) Bilgisayarda oyun oynarken bile o sesler yerine veriyorum arka plandan Heavy'yi , oh ne ala :))
  • ysmn_nur • 16 Şubat 2007 13:53 • #522703
    herzaman otobüste,ders calışırken,çizim yaparken,banyo yaparken,sevindirik olduğumda,keyfim olmadığında,milletin vıdı vıdısını duymamamak içinde iyi oluyo...24 saat acık bilgisayarım en çok hoşuma gidende sabah gözümü açtığımda müzikle uyanmak çok iyi oluyo ya birden yataktan zıplıyosun:D
  • CRN_CRN_ME • 16 Şubat 2007 21:37 • #522743
    Yapabilecek hiçbirşeyim kalmadığında,içimdekileri anlatamadığımda,çok mutlu ya da çok üzüntülü olduğumda,içkini son damlasını almama rağmen ufacık bir etki etmediği o isyankar zamanlarda,...her zaman...