herzaman otobüste,ders calışırken,çizim yaparken,banyo yaparken,sevindirik olduğumda,keyfim olmadığında,milletin vıdı vıdısını duymamamak içinde iyi oluyo...24 saat acık bilgisayarım en çok hoşuma gidende sabah gözümü açtığımda müzikle uyanmak çok iyi oluyo ya birden yataktan zıplıyosun:D