Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

tüm zamanlarin en iyi aşk sarkılari

  • tolqing • 14 Şubat 2007 03:20 • #522553
    u2 one

    aklıma gelmiyo diğerleri cok garip

    cranberries linger

    mariah carey without you

    .....janis joplin ..piece of my heart oooh come on take a little piece of...

    and alanis joining you
  • HereticSlave • 14 Şubat 2007 14:41 • #522570
    love hits vol. 1-15
  • narkozz • 14 Şubat 2007 17:27 • #522583
    james blunt
    you're beautiful ve good bye my lover
  • l-i-m • 14 Şubat 2007 21:09 • #522601
    o kadar çok var ki...
    tek örnek verim; Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You (gerçi şarkı biraz ağır hem içerik hem de vokal yönünden)
  • soulpower • 23 Şubat 2007 16:35 • #523285
    guns 'n roses- november rain
    bon jovi - always
  • Soulforger • 23 Şubat 2007 16:43 • #523289
    Skid Row - I Remember You...
  • deathvalley • 23 Şubat 2007 17:36 • #523305
    Eagles - Hotel California..
  • karabasan_gzem • 23 Şubat 2007 20:43 • #523321
    cem özkan-dön bana
    mükemmel bence ya dayanamayıp sözleri yazıyorum=)

    Üzülürüm yine
    Resmini görünce
    Maziye bakarak
    Vazgeçemem senden
    Bir ömür geçse böyle
    Ardından yalvararak

    Unuturum sandım
    Zamana bırakınca
    Seni nasıl sevdiğimi
    Ama bugün yine
    Söylüyorum hep aynı
    Hep aynı şeyi

    Dön bana yeniden ne olur
    Sev beni yeniden ne olur
    Al beni yanına ne olur
    Dön bana yeniden ne olur
    Ne olur...
  • drummist • 28 Şubat 2007 12:48 • #523560
    aşk iyi birşey deği. sanırım hiçbir şarkıda onunla anılmayacak kadar kötü olamaz. lanet olası yalandan başka birşey değil işte. neden kör gözlerimiz....
  • lacunacoil • 28 Şubat 2007 12:57 • #523561
    yaran derin sanırım!!!
    anathema-angelica
    charon-air
    (bu şarkılar 'tüm zamanların en iyi aşk acısı şarkıları' )