-
u2 one
aklıma gelmiyo diğerleri cok garip
cranberries linger
mariah carey without you
.....janis joplin ..piece of my heart oooh come on take a little piece of...
and alanis joining you
-
love hits vol. 1-15
-
james blunt
you're beautiful ve good bye my lover
-
o kadar çok var ki...
tek örnek verim; Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You (gerçi şarkı biraz ağır hem içerik hem de vokal yönünden)
-
guns 'n roses- november rain
bon jovi - always
-
Skid Row - I Remember You...
-
Eagles - Hotel California..
-
cem özkan-dön bana
mükemmel bence ya dayanamayıp sözleri yazıyorum=)
Üzülürüm yine
Resmini görünce
Maziye bakarak
Vazgeçemem senden
Bir ömür geçse böyle
Ardından yalvararak
Unuturum sandım
Zamana bırakınca
Seni nasıl sevdiğimi
Ama bugün yine
Söylüyorum hep aynı
Hep aynı şeyi
Dön bana yeniden ne olur
Sev beni yeniden ne olur
Al beni yanına ne olur
Dön bana yeniden ne olur
Ne olur...
-
aşk iyi birşey deği. sanırım hiçbir şarkıda onunla anılmayacak kadar kötü olamaz. lanet olası yalandan başka birşey değil işte. neden kör gözlerimiz....
-
yaran derin sanırım!!!
anathema-angelica
charon-air
(bu şarkılar 'tüm zamanların en iyi aşk acısı şarkıları' )