Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

tüm zamanlarin en iyi aşk sarkılari

  • karabasan_gzem • 23 Şubat 2007 20:43 • #523321
    cem özkan-dön bana
    mükemmel bence ya dayanamayıp sözleri yazıyorum=)

    Üzülürüm yine
    Resmini görünce
    Maziye bakarak
    Vazgeçemem senden
    Bir ömür geçse böyle
    Ardından yalvararak

    Unuturum sandım
    Zamana bırakınca
    Seni nasıl sevdiğimi
    Ama bugün yine
    Söylüyorum hep aynı
    Hep aynı şeyi

    Dön bana yeniden ne olur
    Sev beni yeniden ne olur
    Al beni yanına ne olur
    Dön bana yeniden ne olur
    Ne olur...
Bu konunun tüm mesajları