Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metal Müziği'nin en hoşunuza giden dönemi hangisi?

  • Bukimyahu • 23 Mayıs 2007 19:39 • #527004
    Hard Rock gruplarının ağırlıkta olduğu 70ler mi;Heavy Metali'in ilk önemli akımı NWOBHM ve bunun etkisiyle çıkan Thrash Metal'in ağırlıkta olduğu 80ler mi;Biraz Underground'a inip Death,Black vs. gruplarının yaygınlaştığı,numetal ile metale ters türlerle kaynaştırıldığı 90lar mı;Yoksa nereye gittiğini tam anlamadığım 2000ler mi?
  • Single_FACTOR • 23 Mayıs 2007 21:08 • #527011
    metal değil rock diyelim ona.
    en çok klasik rock dönemini seviyorum. kansas, camel,traffic,steve winwood & go project,boston,lynrd skynrd....
  • Necrophilliac • 23 Mayıs 2007 21:56 • #527016
    Grindcore eski bir müzik.Post ön eki almış bir müzik.Sonuçta her adımında çizgisinden sapmadan işini yapıyor.80lerin sonundan bugüne kadar hastasıyım.
  • hiyerrapol • 23 Mayıs 2007 22:23 • #527018
    döneminde takip edememiş olsam da 90ların başı... bikaç sene önce doğsaymışız keşke
  • Soulforger • 24 Mayıs 2007 00:23 • #527027
    80'ler , hatta 80'lerin başları ve ortaları mümkünse!! Var mı daha güzel bir dönem Heavy Metal adına? :)
  • Aria GalaCtiCa • 24 Mayıs 2007 01:12 • #527030
    90lar sonrası, ikinci yarısından itibaren günümüze kadar gelen zaman dilimi.
  • tolqing • 24 Mayıs 2007 01:50 • #527031
    80 lerin ortasindan 90ların sonuna kadar,sanırım 90lardan sonra metal cok yumusadı ya da ben:)
  • mansons pain • 24 Mayıs 2007 16:05 • #527059
    hepsi metal olsun yeter hepsinin ayrı bi tadı var
  • G-han • 25 Mayıs 2007 23:31 • #527146
    80 lerin başında thrash metalin ilk doğduğu zamanlar
  • deathvalley • 26 Mayıs 2007 09:56 • #527151
    Var mı 80 ler gibisi..